Font Size

Cpanel
Dzisiaj jest: 22 Wrzesień 2019    |    Imieniny obchodzą: Tomasz, Maurycy

Podpisanie umowy

b_150_100_16777215_00_images_stories_2019_ART_192_N_wiatrak.jpgW dniu 16.07.2019 roku została zawarta umowa na zadanie pn. RENOWACJA ZABYTKOWEGO WIATRAKA TYPU "HOLENDER" W KRASOCINIE Z POCZĄTKU XX WIEKU z firmą BERATEN Paweł Suliga z siedzibą Komorniki 6, 29-120 Kluczewsko; wartość umowy: 1 181 982,56 zł. Zamówienie dofinansowano w wysokości 500 tyś zł ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Ze strony Gminy Krasocin umowę podpisali Skarbnik Gminy Pani Dorota Jackiewicz, Wójt Gminy Krasocin Ireneusz Gliściński, ze strony wykonawcy właściciel Firmy BERATEN Pan Paweł Suliga.

Przy podpisaniu umowy obecny był Wicewojewoda Świętokrzyski Pan Bartłomiej Dorywalski, któremu pragniemyb_150_100_16777215_00_images_stories_2019_ART_192_wiatrak1.jpg jeszcze raz podziękować za osobiste zaangażowanie związane z przywróceniem świetności naszego zabytku.

 

Instytucje

Urząd Marszałkowski
www.sejmik.kielce.pl
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
www.kielce.uw.gov.pl
Poradnikowy portal dla organizacji pozarządowych
www.poradnik.ngo.pl
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
www.mrr.gov.pl
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
www.minrol.gov.pl
Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
www.pafw.pl
Program "Młodzież w działaniu"
www.mlodziez.org.pl

Kontakt

Urząd Gminy w Krasocinie

Ul. Macierzy Szkolnej 1

29-105 Krasocin

Tel /041/ 3917026
Fax /041/ 3917010
gmina@krasocin.com.pl
krasocin@eobip.pl

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 7.00 - 18.00
Wtorek: 7.00 - 16.00
Środa: 7.00 - 16.00
Czwartek: 7.00 - 16.00
Piątek: 7.00 - 14.00