„Smashed” to interaktywny i bezpłatny, program prewencji spożywania alkoholu przez młodzież.Inicjatorem polskiej edycji programu „Smashed” i kampanii społecznej na rzecz budowania odpowiedzialnych postaw jest międzynarodowy koncern Diageo, którego globalna strategia „Społeczeństwo 2030” (Society 2030 Spirit of Progress) zakłada ambitny cel przeszkolenia programem Smashed 10 milionów młodych ludzi do 2030 roku. Koordynatorem Programu jest UN Global Compact Network Poland wspierany realizacyjnie przez agencję Brand Republic. Kampania prowadzona jest pod honorowym patronatem Ministra Edukacji i Nauki.

Interaktywna aplikacja cyfrowa „Smashed” i zsynchronizowany z nią materiał video wpływa na modelowanie postawy antyalkoholowej wśród dzieci i młodzieży. Program ten dotarł już do 1,5 mln młodych ludzi, a wersja online jest obecnie dostępna w 30 krajach na całym świecie. „Smashed” został opracowany przez Collingwood Learning w Wielkiej Brytanii i jest specjalnie dostosowany do każdego kraju, w którym jest realizowany.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: https://smashedpolska.pl/