Font Size

Cpanel
Dzisiaj jest: 25 Wrzesień 2021    |    Imieniny obchodzą: Aurelia, Władysław, Kamil

Stanowiska

IMIENNY WYKAZ STANOWISK W URZĘDZIE GMINY KRASOCIN Z PODZIAŁEM NA KOMÓRKI ORGANIZACYJNE, WYKAZ TELEFONÓW, ADRESÓW E-MAIL, NR POKOJU ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM.

 Wójt – Ireneusz Gliściński  pok.8
Tel. Stacjonarny: 41 3917026
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Z-ca Wójta, Sekretarz – Jacek Sienkiewicz pok.8
    Tel. Stacjonarny: 41 3917026
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Skarbnik gminy– Dorota Jackiewicz pok.6
    Tel. Stacjonarny: 41 3882916
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Samodzielne Stanowisko ds. zarządu mieniem i gospodarki gruntami pok.
    -Małgorzata Ciszek
    Tel. Stacjonarny: 41 3882913
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Organizacyjno-Administracyjny

  • Stanowisko ds. organizacyjno – gospodarczych pok.8
    - Agnieszka Stachura
    Tel. Stacjonarny: 41 3917026
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  Stanowisko ds. pomocy rodzinie  - WAKAT
     
    Tel. Stacjonarny: 41 3917026

Referat Finansowo-Podatkowy

Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska

  • Kierownik Referatu
    – Bogdan Stolarczyk pok.14

    Tel. Stacjonarny: 41 3882927
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. projektów unijnych, organizacji pozarządowych pok.2
    -Bartłomiej Robak

    Tel. Stacjonarny: 41 3882928
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. gospodarki odpadami pok.14
    -Katarzyna Śliwińska
    Tel. Stacjonarny: 41 3882924
    e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    - Monika Sójka
    Tel. Stacjonarny:413882924
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     
                                                                                                       
  • Stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych pok.2
    -Sylwia Łączek
    Tel. Stacjonarny: 41 3882928
    e-mail: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Spraw Obywatelskich

  • Kierownik USC
    – Paweł Włodarski pok.12

    Tel. Stacjonarny: 41 3882903
    Tel. Komórkowy: 690 600 154
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. ppoż, współpracy ze stowarzyszeniami i organ. pozarządowymi, powszechnego obowiązku obrony. pok.16
    - Agnieszka Gacia

    Tel. Stacjonarny: 41 3882905
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. kultury i dziedzictwa kulturowego, promocji, ochrony zdrowia, oc, obronnych, archiwum zakładowego, sportu i rekreacji, zarządzania kryzysowego pok.16
    - Izabela Różycka

    Tel. Stacjonarny: 41 3882905
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Pełnomocnik ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych pok. 4a
    - Karolina Wójcik

    Tel. Stacjonarny: 41 3882911
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej pok.12
    - Karol Robak
    Tel. Stacjonarny: 41 3882904
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Inwestycji

  • Kierownik Referatu
    – Dariusz Klimczyk pok.9
    Stanowisko ds. budowy i modernizacji dróg, mienia komunalnego.

    Tel. Stacjonarny: 41 3882926
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Z-ca kierownika – stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego pok.15
    -Wiesława Kowalczyk
    Tel. Stacjonarny: 41 882922
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. inwestycji własnych i realizowanych we współpracy. pok.9
    -Grzegorz Dyksiński
    Tel. Stacjonarny: 41 3882925
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Stanowisko ds. realizacji zamówień publicznych pok.9
    -Marta Wytrych
    Tel. Stacjonarny: 41 3882930
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Instytucje

Urząd Marszałkowski
www.sejmik.kielce.pl
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
www.kielce.uw.gov.pl
Poradnikowy portal dla organizacji pozarządowych
www.poradnik.ngo.pl
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
www.mrr.gov.pl
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
www.minrol.gov.pl
Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
www.pafw.pl
Program "Młodzież w działaniu"
www.mlodziez.org.pl

Kontakt

Urząd Gminy w Krasocinie

Ul. Macierzy Szkolnej 1

29-105 Krasocin

Tel /041/ 3917026
Fax /041/ 3917010
gmina@krasocin.com.pl
bip.krasocin.com.pl

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 7.00 - 18.00
Wtorek: 7.00 - 16.00
Środa: 7.00 - 16.00
Czwartek: 7.00 - 16.00
Piątek: 7.00 - 14.00

Deklaracja dostępności