Dzieci na wycieczce do BałtowaDnia 15 czerwca 2022r. pierwszaki z Zespołu Placówek Oświatowych im Jana Pawła II w Bukowie, wraz ze swoimi rodzicami wychowawczynią p.Wiesławą Kondraciuk, udały się na wycieczkę do Jura Parku w Bałtowie., gdzie czekało wiele atrakcji łączących naukę z zabawą.

Nagrodzeni w konkursieKonkurs w Brzezinach łączy młodych ludzi zafascynowanych niezwykłą osobowością papieża Polaka, głównie, choć nie tylko, uczniów szkół noszących imię Jana Pawła II. Mają oni okazję spotkać się z rówieśnikami i zmierzyć się z nimi w konkurencjach wiedzowych. Konkurs „Jan Paweł II – Patron Najgodniejszy" jest organizowany w rocznicę urodzin papieża Polaka. Uczestnikami są uczniowie klas czwartych szkoły podstawowej.
W tegorocznym konkursie, wznowionym po dwuletniej przerwie, uczestniczyło 17 szkół z różnych zakątków województw świętokrzyskiego.

Dziecko z postaciami Disney1 czerwca obchodziliśmy w naszym żłobku szczególne święto - Dzień Dziecka, który był dniem pełnym niesamowitej zabawy, radości  i uśmiechów. Z tej okazji przygotowaliśmy dla dzieci piknik z przekąskami i owocami sezonowymi na świeżym powietrzu w otoczeniu zieleni i pobliskiego lasu, a bajkowe postacie Myszki Minnie, Myszki Miki, Minionka oraz krowy umilały im ten wyjątkowy czas.

Zdjęcie grupowe z zakopanegoWychodząc na przeciw dzieciom i ich rodzicom dotkniętych skutkami pandemii Covid-19, wychowawca klasy IA- mgr Alina Arczewska zorganizowała dla nich wycieczkę, w terminie 25-27.05.2022r., do Zakopanego.
Wycieczkę uświetnił swoją obecnością zaproszony wcześniej Pan Wójt Gminy Krasocin Ireneusz Gliściński.

Certyfikat Megamisji dla SP KrasocinProgram „MegaMisja”, rozwijający kompetencje cyfrowe dzieci z klas I-III, realizowany jest pod patronatem Ministerstwa Edukacji  i Nauki oraz Ministerstwa Cyfryzacji. W roku szkolnym 2021/2022 do programu zakwalifikowały się tylko dwie szkoły z województwa świętokrzyskiego, w tym dzieci z klasy I B ze Szkoły Podstawowej w Krasocinie. Program oparto na fabularyzowanej grze komputerowej, która przenosiła uczniów do cyfrowego laboratorium w którym pokonywały kolejne etapy, za co zdobywały punkty oraz nagrody.